مراسم یادواره شهدای سرافراز جماران

شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷:۰
مراسم یادواره شهدای سرافراز جماران

بزرگداشت خانواده های معظم شهدای جماران  با شکوه بسیار ویژه ای در حسینه شماره دو جماران برگزار گردید


به گزارش خبر نگار جماران ما ،مراسم یادواره شهدای سرافراز جماران و بزرگداشت خانواده های معظم این عزیزان  با شکوه بسیار ویژه ای و با شرکت علما و روحانیون محلات مختلف شمیران،مسئولین و شخصیت های سیاسی و مذهبی و اقشار مختلف مردم در حسینیه شماره دو جماران برگزار گردید.
بعد از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن امام جمارانی و  پس از نواخته شدن سرود پرافتخار جمهوری اسلامی و قرائت قرآن کریم توسط یکی از قاریان بین المللی ، یادگار روزهای حماسه و خون و صدای رسای ایام دفاع مقدس جناب آقای حاج صادق آهنگران به اجرای مداحی و بازخوانی اشعاری خاطره انگیز و حماسی پرداخت. سپس دو تن از پدران معظم شهدا جناب آقای حاج رحیم میریان و حاج عزیز عرفاتی به ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.
در ادامه این مراسم دوکلیپ تصویری نیز از شهدای جماران پخش گردید و سپس خطیب ارجمند حاج مهدی قاسمی به ایراد سخن پرداخت. اهدای لوح یادبود به هر یک از خانواده های معظم شهیدان توسط فرماندار محترم شمیران ،حجت الاسلام والمسلمین رحمت و جناب آقای حسینی قائم مقام شهرداری منطقه شمیران پایان بخش این مراسم با شکوه بود.
گفتنی است آیت الله امام جمارانی نیز علیرغم کسالت برای دقایقی در این مراسم حضور پیدا کرد. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می نمایید.

نظرات

ثبت نظر