رهبر انقلاب در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵:۰
رهبر انقلاب در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور

بیانیه ضدحزب‌الله یک دولت فاسدِ وابسته‌ توخالیِِ پوک چه اهمیتی دارد؟/ جوانان حزب‌الله مایه‌ افتخار دنیای اسلام هستند


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به فعالیت‌ها و تبلیغاتی که علیه حزب‌الله لبنان انجام می‌شود، فرمودند: حزب‌الله پیکره‌ رشید خود را در دنیای اسلام نشان می‌دهد، گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب‌الله را محکوم کند؛ به درک! چه اهمیتی دارد؟!

 

به گزارش خبر نگار پایگاه اطلاع رسانی جماران ما به نقل از خبر گزاری فارس

صبح امروز هزاران نفر از اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از مهم‌ترین محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در ادامه می‌آید:

*یکی از اساسی‌ترین انگیزه‌هایی که قدرت‌های استکباری رابه صف‌آرایی علیه ما وادار کرد این بود که کشوری بدون اینکه به قدرتی متکی باشد بتواندبه عرصه فوق‌العاده حساس هسته‌ای دست پیداکند.

*اگربه آنها رو بدهیم فردا سر مسائل زیست‌فناوری و نانو و مسائل علمی دیگرهم بازی درمی‌آورند و اشکال‌تراشی می‌کنند.

*علیه حزب‌الله لبنان چقدر فعالیت تبلیغی و عملی کردند؛ درعین‌حال حزب‌الله پیکره‌ رشید خود را در دنیای اسلام نشان می‌دهد، گیرم فلان دولتِ فاسدِ وابسته‌ توخالیِ پوک با پول و دلار نفتی در فلان بیانیه، حزب‌الله را محکوم کند؛ به درک! چه اهمیتی دارد! حزب‌الله و جوانان آن مثل خورشید می‌درخشند و مایه‌ افتخار دنیای اسلام هستند.

* در مسئله جوان‌ها یک جنگ نرم زیرپوستی فراگیر بین جمهوری اسلامی و آمریکا و صهیونیست‌ها برقرار است.

*افسر جنگ نرم را دشمن یک‌جور می‌پسندد و جمهوری اسلامی یک‌جور، آمریکایی‌ها دوست دارند جوان ما شجاعت، انگیزه، امید، تحرک، توان جسمی و فکری نداشته باشد. نسبت به دشمن، خوشبین و نسبت به فرمانده و عقبه‌ خودی بدبین باشد.

*شنیده‌ام در بعضی مدارس با کارهای انقلابی دانش‌آموزان مخالفت می‌شود. فرض کنید بچه‌ها می‌خواهند برای ۲۲بهمن کار کنند، مسئولین به جای کمک مانع‌تراشی می‌کنند؛ با این باید برخورد کرد. من طرفدار خوب درس خواندن هستم اما در کنارش هم باید کار انقلابی کنند.

نظرات

ثبت نظر