انتصاب اعضاء ستاد بزرگداشت یادواره شهدای جماران

یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷:۰
انتصاب اعضاء ستاد بزرگداشت یادواره شهدای جماران

طی احکامی از سوی آیت الله سید مهدی امام جمارانی اعضای ستاد بزرگداشت یادواره شهدای جماران منصوب شدند :متن این حکم به شرح ذیل است .


انتصاب اعضاء ستاد بزرگداشت یادواره شهدای جماران

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جماران ما

شهیدان سرافراز در طول تاریخ پر افتخار نهضت حضرت امام خمینی قدس الله نفس الزکیه  و جنگ تحمیلی عزیز ترین سرمایه خود را نثار راه توحید،آزادی و عزت و سربلندی پرچم اسلام و ثبات میهن کردند و امنیت و استقلال امروز مرهون مجاهدت ها و از خود گذشتگی های کسانی است که با اهدای خون شریف خود شجره طیبه این انقلاب را آبیاری نمودند. پاسداشت و یادبود این شهدای والا مقام و خانواده های معظّم آنان در واقع تجلیل و تکریم همه کسانی است که با از خودگذشتگی و ایثار جان خود به مصداق آیه شریفه" وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ " زندگی ابدی را نصیب خود وآرامش و امنیت امروز ما را فراهم ساخته اند.

یادواره شهدا به منظور گرامی داشت یاد و خاطره بیش از چهل شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از منطقه جماران در سال جاری با موفقیت  برگزار گردید که لازم است ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این مراسم باشکوه، با اتخاذ تدابیر مناسب و ابتکار و نو آوری در سایه همراهی و وحدت همه جوانان عزیز جماران به ارتقای کمی و کیفی آن پرداخته و ستادی مسئولیت برگزاری این یادواره با شکوه را بر عهده گیرند تا امور مربوط به این مراسم مهم به نحوه شایسته تری به انجام رسد.

لذا بدینوسیله پدران معظم شهدای عزیز،آقایان: حاج محمد اژدری، حاج عزیز الله عرفاتی، حاج فیروز هاشمی و حاج رحیم میریان و اخوان معزّز شهیدان سرافراز آقایان: حاج علی اژدری، حاج امیر امیدیان، حاج مجید منائی، حاج محمد زرمشت، حاج ناصرعرفاتی را به اتفاق مدیریت محترم حسینیة شماره دو و در صورت نیاز همکاران ایشان، مدیریت مسجد جامع و در صورت نیاز همکاران ایشان و دبیر محترم شورایاری جماران را به عنوان اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای سر افراز جماران منصوب و درخواست دارم :

1- با توجه به ضرورت برنامه ریزی شایسته ، مناسب است یکی از ایام سال، به عنوان روز برپایی یادواره شهدا به صورت ثابت در نظر گرفته شود.

2- شهدای عزیز متعلق به هیچ جناح،گروه و دسته سیاسی نبوده و ضرورت ایجاب می کند تا از دخالت دادن مسائل جناحی در این مراسم به شدت پرهیز گردد.محوریت این برنامه اصول و ارزشهای انقلاب و شهدای گرانقدر آن خواهد بود.

3- مشارکت و همکاری جوانان عزیز ، مخلص و علاقه مند در بخش های مختلف همچون امور فرهنگی و بسیج مسجد جامع جماران در برگزاری یادواره شهیدان موجب گرایش و دلگرمی آنان در فعالیت های فرهنگی و رونق آنها می باشد و لازم است تا از وجود این عزیزان به بهترین نحو استفاده گردد.

4- به منظور هماهنگی بیشتر و برنامه ریزی بهتر ، مناسب است که گزارش جلسات و تصمیم گیری های ستاد مذکور به اطلاع و تصویب جناب حجت الاسلام حاج سید حسن امام جمارانی برسد.

امید است که با نظر و مشارکت همه شما عزیزان شاهد مراسم باشکوهی در شأن شهیدان عزیز باشیم.

سید مهدی امام جمارانی

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهدا ی جماران در سال جاری با حضور خانواده های معزز شهدا و علاقمندان به فرهنگ جهاد و شهادت با شکوه خاصی در حسینیه شماره دو جماران برگزار گردید .

 

نظرات

ثبت نظر