ورزشگاه جماران

ورزشگاه شهید اژدری

ورزشگاه جماران به نام شهید محمود اژدری مزین است.این زمین ورزشی در زمین موقوفه سید حسین جمارانی (گورستان جماران) واقع گردیده است.این ورزشگاه از دیرباز مکانی برای برگزاری مراسم های بزرگ عمومی نیز بوده است.نماز عید سعیدفطر در برخی از سال های گذشته، برگزاری اولین حضرت امام خمینی(ره) در جماران با سخنرانی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین فلسفی و با حضور شخصیت های مختلف از جمله اعضای بیت حضرت امام خمینی،برگزاری یادواره شهدای جماران و ... از جمله این برنامه بوده است.

این ورزشگاه بدون امکانات خاص ورزشی و تنها دارای سه زمین با پوشش آسفالت برای انجام ورزش فوتبال و والیبال بوده است که در سال های اخیر زمین این ورزشگاه به منظور اجرای طرح ورزشی مناسب در اختیار شهرداری منطقه یک قرار گرفت تا مجموعه ای مجهز از تأسیسات ورزشی در آن احداث نماید.انتخاب شهرداری برای این منظور به دلیل انجام خدمات بهتر و با کیفیت مناسب و نیز هزینه حداقلی استفاده از امکانات ورزشی صورت گرفته است.

ورزشگاه جماران در زمینی به مساحت حدود 3500 مترمربع با امکاناتی از قبیل سالن سرپوشیده دو منظوره ،امکانات وتجهیزات بدن سازی،سونا و استخر و سایر وسائل ورزشی در طول دو سال آینده احداث خواهد شد.


نظرات

ثبت نظر